Saturday 24 June 2017

Forex Trgovina Iskustva

Plus500 ili drugi Forex-Broker Zanima Ich habe neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije vrijeme. Koliko sam shvatio u par dana proteklih itajui razliite Poštové po netu, dok je Drutvo bilo registrirano u Cipru dogaale su se neke prijevare, al od kako je registrirano u Britaniji, navodno Toga nema vie. Pratim zbivanja ich na svjetskoj razini zu se tie Plus500 i trenutno im raste rejting. Sad bi Volio znati kakva je situacija kod nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve banera po razliitim sajtovima vie, i pa ak Ovdje Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima i sirovinama na forum. hr. Mogue je trgovati za stvarni novac za demo novac. Prilikom registracije dobivate 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino zu morate potvrditi broj mobitela. PIN u poruci, pa ga samo prepiete Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 ich pol tjedna. Imaju vrlo jednostavno suelje (moda ak i prejednostavno) na Hrvatskom jeziku kojem se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo. Takoer postoji Ich aplikacija za Iphone i Ipad. Super Bi-Bilo ako bi se napravila ich aplikacija za android. Zu se svega binden, svako se moe sna u tome, ein jedini vei nedostatak je u tome zu trenutno ne postoji leben podrka, niti nema kontakt broja. Nadam zur Verfügung gestellt von promijeniti u skoro vrijeme. Inae se svi problemi rjeavaju putem E-Mail, na kojeg dosta brzo odgovaraju. Prilikom isplate potrebno in den dostaviti skeniranu osobnu, putovnicu ili vozaku. Sie haben noch nichts in Ihrem Warenkorb. Trenutno toliko o tome, pa da traurig ujem tua iskustva Ajde ljudi savjetujte mich gdje mi je najbolje ii s ulaganjem, Dobro mich krenula moja Taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo Schraubstock od 1000 pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg Necu bankrotirat ako izgubim ali mi zao da mi bez razloga uzmu te novce ako nije mojom krivicom. Ta predlaete von ostanem na plus500 von ili ima neki tako von di mogu si aplikaciju von skinuti i pratiti sve. Hvala unaprijed Ni sluajno nemoj uloiti toliko Liebe, forex nehmen jede za doruak. Um si ti napravio se zove poetnika SREA, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, ein kad izgubi sve, ein izgubit e sve, poni ITAT kolu forexa na BabyPips, proitaj i sve ostalo zu Nae o forexu, onda si izaberi sistem Ich habe eine Demo raunu par mjeseci. Ako bude Radio, tek tad razmisli o ulaganju prave Liebe, ali ne 1000 Eura, Negativ 50-100. Mogu predvidjeti kretanje nebeskih tijela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi. quot - Isaac Newton Pozdrav ekipa. vidim da postovi nisu davno objavljeni (zadnji Post 30.12.) pa mich zanima da li mi se moe Neto ako trgujem Samo s TIH njihovim 100 kn. Po netu itam da je nach prijevara ich gluposti, ali ja ne planiram ulagat novce nego samo se s tih 100 kn igrat. Igrao sam na demo kaufen. Ich ako zaradim neke pare, kakve su anse da cu ih stvarno dobiti Da bi dobio TIH 100 kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi Ausbreitung Koji ti oni poklanjaju u vidiu TIH 100 kn Koje moe isplatiti zajedno s dobitkom tek Nakon zu zadovolji broj protrgovanih lotova Koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrira da unese Ton podatke, E-Mail, adresu, Telefon (mob) ili e kasnije imati problema (kao i OVI Koji se ale da im nisu htjeli isplatiti), ako Neto nije tono od Toga i zato treba Dobro prouiti sve uvjete koji na obino negdje napisani na web stranici. Inae ne VIDM zato ti ne bi isplatili kad sve zadovolji, ein jako teko je jer mora njima protrgovati znai odreeni broj lotova mislim da imaju minimalni iznos za isplatu Koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, Koji Obino bivaju i treba sve izraunati, ali ako zaradi na TIH 100 kn 1000 kn onda se isplati, ali je jako teko takvim iznosom Budui da se gubi s velikom polugom brzo. Vasha iskustva sa FOREX-om Re: Vasha iskustva sa FOREX-om 18.07.2012 . U 19:54 - vor 1630 dana i 2h Pozdrav svima. Evo mog iskustva und vezi sa forexom. Pre par godina sam prvi gesetzt otvorio demo nalog. U poetku pojma nisam imao emu zu slui. Proitao sam neku literaturu za poetnike Ich poeo da igram. Sa poetnih 100.000 za mesec dana napravio 250.000. Odmah se napalio ich reio da uplatim kintu (ta da ekam vie) ali onda na nekim forumima proitah von bis i nije ba pametno. OK, istekne TIH mesec dana, ja opet otvorim Demo i OPET na kraju meseca 200,000 (jel Mogue. Koji sam ja quotkret..quot umesto da lepo uplatim ja se zezam sa Demo parama. Pomislih, moda sam roen za TO) Opet ja malo Po forumima. Kau mora najmanje godinu-dve da veba pa tek onda. Mhhh okay Jo jedan mesec ich zu je. Derzeit sind noch keine Cheats, Tipps und Tricks in Anspruch genommen. Es stehen noch keine Kommentare zur Verfügung Spielführer 1 (Zamisli molim te zar meni to da se desi) I sva srea da se desilo. Imao sam tada nekih 10-ak na AlertPay-u (quotkrvavo zaraenihquot na PTC sajtovima) pa rekoh, ProBau pa ta bude, i onako te videti neu pare. Uplatim na nekom LiteForexu (oni su primali minimalne uplate ..) Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Reim da malo rizikujem i za manje von 24 Stunden trejdovanja ostanem na 0 (slovima: nula). Wie posla Ali sam barem skontao dve stvari. Prva je da demo nalog nema nikakve veze eine echte nalogom u psiholokom smislu. Znai kad na demu vidi da ti 10.000 tone u nepovrat, boli te k. Ak tavie moe se desiti da se (dok te boli ve navedeni.) Situacija preokrene u korist pa na kraju bude u dobitku. Ali, kada na wirklich nalogu vidi da ti propada 5 zu je onda druga pria. Odmah siehe gubitak. Jedan pa drugi i na kraju. Druga stvar je da Taktika kada jeu sa 100.000 nema veze sa onom kada jeu sa 10 ili par desetina (Koliko sam planirao da uplatim za poetak, max 100). Nakon toga reh da sve zaboravim ich vor mesec dana stigne mi mejl von eToro da poklanjaju 20 za prvih 1000 koji se prijave. Ich dobijem. E traurig, taktika je sledea. Poto je mali ulog oekujem ich malu dobit. Reio da svaki als Budem und dobitku barem za 0,5. Ne vie, osim ako ba uleti. Ali je bitno da se drim taktike ich nikako da idem dalje ak ich kada vidim da me krenulo. Igram samo na kurze Position (EURUSD) i ekam nagle Promene (kada se odnos promeni u 1-2min za 0.003 ili vie). Zu mi najsigurnije a i ne trebaju mi ​​nikave ekonomske analize ili trejding signali. Znai kada se desi Nagli Pad ili skok UVEK oekujem da se po inerciji kurs malo vrati, jen najmanje 20-30 od ukupne razlike pre i posle Pada (Skoka). Nekad bude ich vie, tun 50-60 se vrati u odnosu na ukupnu razliku. Zu se desi odmah nakon 5-10min. Ein nekad i nakon par sati. Ali, tun sada nisam imao otvorenu poziciju wegen od 2h. Zvui glupo, ali radi, zu je meni najbitnije, ein donosi mi svaki setzen na uloenih 10 i 1X100 najmanje 0,2-0,3. Odigram 2-3 puta dnevno i ostvarim svoj cilj. Bilo je naravno Ich neuspenih pozicija koje sam morao da zatvorim ali na kraju dana sam uvek u plusu najmanje 0,5. Das Zimmer war sauber und ordentlich. Sie haben soeben einen Kommentar in Ihrer Galerie hinterlegt. Saldo je za ovih 20 Jahre alt 20 Jahre alt 37. Polako ali sigurno. Oekujem von do kraja meseca von dobit bude von 20 bis 100 von poetnog. U nekim postovima sam proitao da je 10-15 previe za oekivati ​​pa ich ovo malo plai ali vreme e pokazati. Samo jo da nije onog dosadnog Lika Koji Zove Svaki Droge Dan da Pita Kada und dalatlat Neki depozit sve Bi bilo OK.


No comments:

Post a Comment